martes, 28 de octubre de 2008

Un canvi


Fa temps que no escric, ho sé. Tenia abandonat el meu primer bloc, aquest. L'entusiasme inicial va ser tallat per qüestions alienes als blocs. Escriuré més detalladament en properes entrades la meua història d'aquests passats mesos. Resumint: pensava que me n'anava a Mallorca a viure i a fer classes a Pollença, però una setmana abans, el meu destí va canviar. Ara estic a Torrent, i això requereix una explicació, relacionada directament amb la llengua que utilitze ara per a escriure.


Aquest bloc el vaig crear amb una intenció: mantindre el contacte amb la meua gent d'ací de València, mentres jo estava a Mallorca. Ara, com que seguisc a València, el bloc canviarà d'objectiu i serà una mica diferent, però com? No ho sé. Encara ho estic pensant. Al meu cap encara ronden diverses idees que venen i van amb la plutja i amb notícies d'advocats mallorquins.

No hay comentarios: